Handarbete i bunkern

17 juni 2010

Garngrynet har utlottning!

Då jag är en relativt ny bloggare har jag aldrig varit med i någon utlottning förut. Det ska bli spännande att se om man kan vinna någonting. Garnet som garngrynet lottar ut såg helt underbart ut! 5 nystan Soprano från Rozetti.


Det är kanske ett bra sätt att göra sig av med garn som man själv inte använder. Själv har jag hur mycket garn som helst hemma som är köpt på rea, för att det var så billigt, eller fint, eller mjukt och "jag kommer säkert behöva det till någonting.." och sedan ligger det bara och skräpar i en ikeapåse här i bunkern. Jag tror  jag måste gå igenom alla garner någon dag och se om det finns någonting att ha där :)

Jag hoppas att ni som läser detta har en bra dag! Själv har jag varit på jätte bra humör i flera dagar, inspirerad till tusen! Jag väntar ivrigt på att mina beställda saker från spinspiration kommer snart så jag kan sätta igång med spinnandet. 

Kram på er alla!

1 kommentar:

Linn sa...

tjuhu:D vad kul att du vill vara med i min utlottning:D lycka till! kram