Handarbete i bunkern

17 augusti 2010

Namn byte och flytt!

Flytta av både bloggen och mig själv sker denna vecka :)

Då jag inte längre bor i bunkern kan jag ju inte ha det som namn!
Det nya namnet blir :

Stickat, spunnet och virkat
klicka på namnet för att komma till den nya bloggen

Jag hoppas att ni följer med mig till den nya adressen!
Jag är nu snart uppe i 2 000 besökare (!!!!) och då är det dags för ännu en utlottning av handspunnet garn :)

Layouten och färgerna på den nya bloggen kommer kanske att ändras några gånger innan jag är helt nöjd men det hoppas jag att ni har överseende med! 

Glöm inte att flytta eventuella bokmärken, ta bort det gamla rss-flödet och börja prenumerera på det nya!

Vid frågor, problem eller synpunkter om den nya bloggen, dess layout eller färgschema lämna gärna en kommentar! 

1 kommentar:

Maria sa...

Lycka till med flytten! Jag följer absolut med till den nya bloggen.
Maria